У зв’язку з введенням в Україні суворого карантину через коронавірус, Київобленерго з 17 березня 2020 року тимчасово припинить особистий прийом клієнтів в центрах обслуговування. Всі послуги будуть надаватися дистанційно. Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв’язку, наші співробітники нададуть вам необхідну консультацію і інформацію про те, як оформити чи отримати послугу.
За допомогою дистанційних сервісів ви зможете:
– передати покази лічильника (на сайті і в особистому кабінеті побутового споживача та юридичного);
– дізнатися інформацію про відсутність електроенергії: планові та аварійні;
– отримати інформацію про роботу приладів обліку (електричних лічильників);
– отримати консультацію, якщо не працює лічильник;
– замовити приєднання до мережі;
– замовити збільшення потужності;
Для того щоб скористатися дистанційними сервісами ви можете:
– скористатися послугами на сайті компанії – http://www.koe.vsei.ua/
– зателефонувати до кол-центру за телефонами мобільного оператору Київстар (067) 495-70-40. Стаціонарні номери кол-центру (044)459-07-40 (крім питань приєднань) та (044)494-43-20 (лише з питань приєднань).
– направити звернення на електрону пошту – info.koe@koe.vsei.ua;
– звернутися на сторінку Київобленерго в Facebook.
Якщо ваше запитання все-таки вимагає письмового звернення в компанію і не може бути вирішене через дистанційні канали обслуговування, ви зможете залишити своє звернення в осередках для кореспонденції, які знаходитимуться в кожному районному підрозділі. Схема подачі інформації буде розміщена поруч з осередками для кореспонденції.
Київобленерго, як великий відповідальний бізнес, піклується про здоров’я своїх клієнтів і співробітників. Тому закликає мешканців області на час карантину утриматися від візитів в Центри обслуговування.
Довідка
ДТЕК приєднався до нової глобальної Платформи дій з боротьби з коронавірусом COVID-19. Платформа створена Всесвітнім економічним форумом за підтримки Всесвітньої організації охорони здоров’я і відкрита для всіх компаній і галузевих груп, а також інших зацікавлених сторін.
В умовах карантину ДТЕК прагне забезпечити безперервність бізнес-процесів і просить своїх клієнтів, замість візитів до центрів обслуговування, користуватися дистанційними сервісами. Вони більш зручні, економлять час і не вимагають особистої присутності в офісах компанії.
Відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу Covid-19 і з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року Кабінет міністрів ухвалив встановити на всій території України карантин з 12 березня по 3 квітня 2020 року.