З турботою про здоров’я: Київобленерго просить клієнтів звертатися дистанційно

//З турботою про здоров’я: Київобленерго просить клієнтів звертатися дистанційно

З турботою про здоров’я: Київобленерго просить клієнтів звертатися дистанційно

2020-03-17T10:01:00+00:00 17 Березня 2020|

У зв’язку з введенням в Україні суворого карантину через коронавірус, Київобленерго з 17 березня 2020 року тимчасово припинить особистий прийом клієнтів в центрах обслуговування. Всі послуги будуть надаватися дистанційно. Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв’язку, наші співробітники нададуть вам необхідну консультацію і інформацію про те, як оформити чи отримати послугу.

 За допомогою дистанційних сервісів ви зможете:

–   передати покази лічильника (на сайті і в особистому кабінеті побутового споживача та юридичного);

–   дізнатися інформацію про відсутність електроенергії: планові та аварійні;

–   отримати інформацію про роботу приладів обліку (електричних лічильників);

–   отримати консультацію, якщо не працює лічильник;

–   замовити приєднання до мережі;

–   замовити збільшення потужності;

Для того щоб скористатися дистанційними сервісами ви можете:

–   скористатися послугами на сайті компанії – http://www.koe.vsei.ua/

–   зателефонувати до кол-центру за телефонами мобільного оператору Київстар (067) 495-70-40. Стаціонарні номери кол-центру (044)459-07-40 (крім питань приєднань) та (044)494-43-20 (лише з питань приєднань).

–   направити звернення на електрону пошту – info.koe@koe.vsei.ua;

–   звернутися на сторінку Київобленерго в Facebook.

Якщо ваше запитання все-таки вимагає письмового звернення в компанію і не може бути вирішене через дистанційні канали обслуговування, ви зможете залишити своє звернення в осередках для кореспонденції, які знаходитимуться  в кожному районному підрозділі. Схема подачі інформації буде розміщена  поруч з осередками для кореспонденції.

Київобленерго, як великий відповідальний бізнес, піклується про здоров’я своїх клієнтів і співробітників. Тому закликає мешканців області на час карантину утриматися від візитів в Центри обслуговування.

 Довідка

ДТЕК приєднався до нової глобальної Платформи дій з боротьби з коронавірусом COVID-19. Платформа створена Всесвітнім економічним форумом за підтримки Всесвітньої організації охорони здоров’я і відкрита для всіх компаній і галузевих груп, а також інших зацікавлених сторін.

В умовах карантину ДТЕК прагне забезпечити безперервність бізнес-процесів і просить своїх клієнтів, замість візитів до центрів обслуговування, користуватися дистанційними сервісами. Вони більш зручні, економлять час і не вимагають особистої присутності в офісах компанії.

Відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу Covid-19 і з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року Кабінет міністрів ухвалив встановити на всій території України карантин з 12 березня по 3 квітня 2020 року.

Авторизація
*
*
Напишіть відповідь: 7   +   6   =  
Реєстрація
*
*
*
Генерація паролю
WordPress Lessons Розробка та підтримка сайту - ТОВ "РОЯЛТІ ГРУПП"