Як і у випадку з паперовими лікарняними, для отримання допомоги за електронним лікарняним роботодавець має сформувати та подати до Фонду соціального страхування України заяву-розрахунок.
Форма заяви-розрахунку для отримання коштів на виплату допомоги за е-лікарняними не змінилась й тотожна для паперових і електронних лікарняних.
Заяву-розрахунок можна подати:
-
онлайн за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення;
-
на паперових носіях.
Алгоритм дій для формування заяви-розрахунку за е-лікарняними наступний:
-
перші шість колонок залишаються без змін, а поле “Серія” необхідно залишити порожнім;
-
у полі “Номер” вказується номер електронного лікарняного, який складається з 19 знаків і генерується у форматі ХХХХХХ-ХХХХХХХХХХ-Х (де ХХХХХХ – номер випадку непрацездатності, ХХХХХХХХХХ – порядковий номер листка непрацездатності, Х – номер версії);
-
у наступному полі потрібно вказати, чи е-лікарняний є первинним, чи продовженням (цифри 1 або 2 відповідно). Визначити це допоможе унікальний номер випадку непрацездатності. Унікальний номер листка непрацездатності містить: номер випадку непрацездатності, порядковий номер листка непрацездатності; номер версії;
-
у десятій колонці вказується оновлений код причини непрацездатності – він відрізняється від визначених для паперових лікарняних.